not.

hohoho.
Blev absolut ingen öl eller konsert eller ngt för mig i dag. Blev värre med min hosta, den vill Inte försvinna. Hoppas det gick bra för Ester!! Tänkte på henne det gjorde jag, men inte kul att sitta i en kyrka och kanske behöva hosta, dessutom så kunde hon inte stanna efter för att hänga heller och det var ju halva grejen OCH så började det äckel-snöa ute igen OCH Björnen hostar också, det verkar som om vi smittar varandra lite fram och tillbaka, om det nu är möjligt? Carina kan vara lite inblandad också kanske, hon springer omkring och nyser lite titt som tätt, vem vet. Inte vi, men ngt är det iaf som inte vill försvinna. dryygggt.

helt fel.
Aldrig ska det sluta snöa här, vill bara har vår nu, inte lite vår, och sen snö, och sen vår, lite snö, o sen... ja, ni fattar. Såå, hur som... i dag har jag förmått mig att sova/vila. Vill försöka bli frisk helt liksom är enormt trött på hosta, tagit en dusch, lagat köttbullar som vi åt med gräddsås och lingon till det överblivna moset sedan i går. Blev mycket gott gotti gott gott. Björnen städade lgnh medan jag lagade mat. Sen efter maten så kollade vi lite på melodifestivalen, var Inte rätt låt som vann. Min favvo var ju A B S O L U T Salem Al Fakir. F--n han är ju så snygg-söt, charmig och stilig, blir som lite småkär när jag ser honom sådär fresh och alltid lika glad!! Dessutom så skriver han alla musik och text själv plus att han framför den ( "Keep on Walking" är inte skriven för melodifestivalen utan finns på hans nya album som släpptes i veckan och heter "Ignore This"), å en andra plats är inte illa för en som inte ens tänkte ställa upp i festivalen, utan bara var en joker i spelet! Stort! Way to goo Salem!


skillnaden?
Tog allergitablett i går för att se om de hjälpte mig ngt, men måste säga att jag inte märkte ngt speciellt faktiskt... Svårt och veta, får avvakta till besöket på Sophiahemmet. Nu hostar jag järnet, ska avrunda här. I morgon blir det en Liten tur till Kungens Kurva med Carina som ska köpa ny dator! Björnen och jag ska följa med som lite smakråd :)

Willy Wonka och Willy.

kanal9,( tror jag det var) visade "Kalle och Chokladfabriken" i dag kom jag på när jag skulle berätta vem jag håller på i Let´s Dance. WILLY såååklart!! Han e ju kung och vilken utvecklingskurva han har och vilken underhållare han är och vilken hälrig inställning till livet!! Han är en kämpe! Han och Charlotte utgör ju ett  helt underbart par! Loove them, blir så glad varje lördag jag ser dem. De två är som Salem var för mig med melodifestival-finalen, den enda anledningen jag tittat på Let´s Dance!! Eller kanske inte enda anledningen att jag har tittat utan längtat, när man ser eller hör ngt som man verkligen gillar, som verkligen underhåller, så längtar man efter att ser eller höra mer från dem. Å det måste jag säga att de får mig att göra, kan inte få nog av varken Willy&Charlotte på dansgolvet, eller Salem på scenen =)
Kärlek!!
http://willy.letsdance.tv4.se/



Hoppas ni har en nice lördag!
KRAAM
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0