morning

TIME.
ja a eftersom Björn numer inte börjar sitt jobb förren 08 så hinner vi utan problem att äta frukost tillsammans, mycket trevligt :) Stor skillnad från när han började 06.30! Då hade ju t.o.m Han svårt och komma upp,
Björnen ville inte alls då...
Så, som sagt skönt med start kl 08! :)


Trillade.
När Björnen var hemma lagade vi mat och bäddade upp framför tv:n igen, för att ändå få vara tillsammans de senare timmarna. Björn hade ju kunnat somna stående annars ;) Jag hade ju iof varit uppe med ottan även jag igår så både han och jag somnade gott och ganska direkt framför tv:n på madrassen. Vi väcktes av katten som ville leka med fötterna kl:22.40 och gick in o la oss i stora feta sängen då.. MYCKET skönare än en lite 90cm madrass. Låg och trilla av den heela tiden, vilket också var en anledning till att jag vaknade... mysigt var det iaf, men klockan kändes såhär när vi vaknade
Väsligt skööönt att den Inteee var mitt i natten. Vi sov båda en bra sömn inne i sängen sen och åt som sagt en mysig frukost tsm innan Björnen åkte idag :)

KRAAM
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0