mm..

i dag har jag badat badkar och kollat på lite film i badkaret, sen lagat mat och fönstershoppat! Allt d med Björnen :) Efter det har Jag tränat (fick så mkt myror i benen alltså, i brallorna,ahhh) det hårdaste passet jag gjort i hittills tror jag, intervaller. Min Orbitrek är väldigt bra måste jag säga... så skönt att kämpa sig framåt på den.. märker tydlig skillnad, har kunnat höja lite motstånd gång för gång OCH hastighet... mm :) känns bra!
( Fast när jag säger att jag tränar styrka, då räknar jag icke den styrka jag får genom Orbitreken. Jag har en skivstång som jag tränar med, också!! och gör situps!! + abtronicx2 som jag la ut bild på för några dagar sen ) weehe. Ja kan ju inte säga annat än jag försöker iaf!! :)

Puss o Kram
å natti, natti :)
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0