keep on talking.

lunchen bestod kycklingbitar med fullkornsris och currysås. lagade den samtidigt som jag pratade med syrran andra timman i rad... hon ville ha sällskap så jag pluggade, letade biljetter till henne hit och tillbaka, och lagade mat samtidigt som jag skypade med henne ;) galen liten brud!! Nice. hon pratade mest om hur mkt hon avskydde sthlm, men hon ville iaf hälsa på mig! kanske redan nästa vecka, får hoppas det blir så!! vore ju aweesome...får väl ta med henne till vårt favvo- "Heron City" Sveriges största biograf som ligger granne med oss !! Men Nuu- PLUGG igen. ____________________________________________________________ Om jag skulle lägga mig ner nu så skulle jag LÄTT somna, vila middag... men ska försöka att inte göra det, även om vissa forskare säger det är bra för inlärningens skull... - kanske skulle jag det ändå? hehe.. jag har förresten slarvat bort katten nu också. Ha ha... ________________________________ Kraam Miizen _____________________________ ja ni får ursäkta för nu har verktygsfältet försvunnit också. Så nu kan jag varken göra mellanrum eller Linjer, eller lägga in bilder. Får väl hoppas att de blir trolleri på hög nivå så dessa funktioner kan komma åter snarast!! suck...!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0