highlanders.

Higlanders.
ja i går var de fullt hus här med dem. Vi åt lasange med en sjukling och efter det plugga vi alla tre tsm. Till en början var vi alltså tre, två bröder o moi, Carina trilla in runt 22-snåret missa just gemensam måltid o plugg. Efter god mat och plugget blev det tv, "dating in the dark!". Sen rann tiden i väg för mig, satt i tlfn o pratade med vänner. sköönt o kul, blir ju inte så ofta! :) Å än senare prata jag som vanligt lite med söta ester över nätet innan de va sovdags o dags att krypa ner till världens bästa :) fortf. med hosta...

Mars.
I dag, ja, då har det inte hänt mkt intressant. haha, har messat o pratat lite med syrran, lagat mat och badat med Björnen myyys:) fortf hosta...: / fått min tid på St: Görans smärtklinik också! Så nu har jag tid på allergi- samt smärtmottagningen. + fler tider inbokade. I morgon måste vi handla igen!!

KRAAM
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0