g r a t i s ------ t a x (i) b o k.

ge mig den!
japp i dag har jag fått boken och en hel övningspärm gratis. haha. shit, de vill verkligen jag ska bli klar med mina prov på de där stället alltså! Taxi taxi. (Taxi = tack, har varit d många år för mig. Jag är lite konstig med ord)

Taxi-nostalgi.
När jag var liten så lyssnade jag på "Mamma mu och kråkan" på radion, de hade en låt som gick:
"EN TAXI ÄR EN BIL MED EN TAX I..."
OM jag minns den låten. Det har alltid varit något jag gillar med taxi. En annan gång när jag var fjortis och hade bland mina första fyllor så skulle vi gå förbi stationen för att bli upphämtade tror jag, och jag bara:
- Vi går bort till TAXISARNA, så hängde jag som en hösäck över en bänk och bara gapskrattade åt mitt egna misstag!
Lite överförfriskad, bara LITE. hehe. fick lite stöd när vi väl skulle gå senare. Å det var inte i går, tiden rullar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0