fix it.

sko dig.
gick i genom garderoben, tog fram vårskor putsade och impregnerade dem, köpte sulor och nya skosnören. Tyckte de passade sig bra i går när solen titta fram som den gör näst intill varje dag  här nu, känns verkligen som om våren står och lurar bakom något hörn, tinar efter den lååånga kalla vintern, och snön med den. Vi var efter jag införskaffat mig sulor och skosnören vidare på media markt där Carina hade tittat ut en jättefin dator Sony Vaio som hon köpte :) Efter den turen skjutsade vi hem Carina o så tog vi guld-skrutten och åkte till en mack för att köra den genom tvätten och städa den inuti. Den blev jättefin! :) Väl hemma lagade vi (efter vi smakat Carinas Broccolisoppa), ugnstekt falukorv med makaroner så de skulle finnas mat tills i dag också. Å jag gjorde chokladbollar med pärlsocker :) Sen blev det lite tv innan sängen... jag var hostig, de vill inte gå över så var och är ganska slut, hela tiden. Tyvärr svårt och sova med förkylning också, och när det är så på natten så somnar jag lite mitt på dagen, inge bra. Fast har ändå lagt mig senast 01 hittills. Blir dock lite senare idag...


gå över.
I dag, måndag, har jag bara försökt bli frisk, sova, hade jätteont i halsen mitt på dagen.. aj aj. bättre under efm, bara hosta igen och mot seneftermiddagen lugnade det sig än mer, så då smet jag i väg på en tur ut. Gick sakta runt i våra kvarter och lyssnade på musik, vill ju ha lite luft också, blev ute 20 minuter... Har fortsatt hosta lite under kvällen dock, Björnen också, ja nåt skumt är det som inte vill försvinna.... tröttsamt. Plugget fallerar ju när det är så här, suck. För trött för att koncentrera mig ordentligt, och då blir inlärningen drabbad.  Men det är under kontroll ändå, ska skriva mer om det längre fram. Verkar vara = otur att dela med sig datum och sådant så jag låter bli det och uppdaterar er längre fram ist, lovar! Näe, nu ska jag försöka komma i säng.. lite trött o varm.. ...inte vågat, eller velat ta febern, blö. jaja, Annars är allt bra här hemma. Ska gosa ner mig hos den sovande Björnen nu:)

KRAAM
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0