em.

jag förmådde mig att plugga klart några sidor som jag missat igår under em, skönt! Sen träna styrka och konditon. Efter träningspasset så låter jag abtronic x2 göra vad den kan för mig. Lagade mat med björnen efter träningen o sedan blev det ett långt varmt bad med svtplay på datorn framför oss myys. Nu kanske lite mer viktig göra, för Björnen verka fastna med nosen i datorn :P

Kisse ska alltid vara med när vi ska bada :)

Såhär ser min abtronic x2 ut!

Poker-Björn.
får hoppas de går bra, kanske vi kan roa oss lite i helgen, d e liksom målet o anledningen för honom att spela, annars bliree att stanna hemma.  Han har börjat hosta i kväll dock, så kanske blir d att vara hemma vilket fall... Time will tell.

KRAAM
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0