dubbelt upp.

TWINS.
I natt drömde jag att jag och björn fick tvillingpojkar !!! Det tråkiga vara att jag hade i princip ingen mage så vi hade inte förstått vad som var på G förren de kom. De pluppade ut utan ngn som helst smärta hemma, mkt enkelt. Det som var hemskt med att jag inte märkt magen var att vi levt precis som vanligt, det vill säga  f e s t a t  och jag hade sssåååån ångest!!! Myyy God. Å min pappa var förkyld o kunde inte komma, vi skulle eg. till honom nämligen men ingen bra idé när han var förkyld. Han höll på att tvätta sin bil hemma hos honom när det hände. Han sa Grattis över tlfn. Lät inte alls förvånad utan som om han hade vetat hela tiden...konstig dröm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0