allergitest.

Dropp-test.

Allergisk mot timotej och annat gräs: JA = en smälttablett under tungan i 3ÅR??? = JA.
Börjar med ett återbesök och där med första tabletten på torsdag fm, man måste vara hos dem när man tar den första tabletten eftersom de vill ha en under uppsikt då tabletten innehåller ämnen jag är allergisk mot.

Luftburna *10
I dag droppade han de tio mest vanliga luftburna allergiframkallande ämnena på min arm, sen  väntade  jag tio min så kom han tillbaka o då hade jag en liten böld på armen där gräs droppats, åhhh det kliade.
Tur de finns hjälp att få iaf. Glad o lite allergisk fortf, men tagit allergitablett och salva på det röda på armen. Slöar i soffan och oroar mig för att inte bli godkänd på taxi-läkarprovet. Man får inte av ngn anledning vara trött när man kör nämligen, har inte ens tänkt på de här med allergi-tröttheten. Satan i gatan, men kanske att det går ändå.. hm. Time will tell.

Å hör sen..

Allergisk mot ngt mer? = JA.  Katt = JA. Mycket?= NEJ = :) g l a d
De var värre till en början, nu verkar jag utv. tolerans mot kisse. Men jag känner fortf av honom fast väldigt lite.
Får skaffa e naken-katt, ELLER?? Not! haha men söt bild! :)

Kraam
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0