2-day.

jag var uppe och kollade "the voice" men efter de var slut gick jag faktiskt och la mig igen. Var inte riktigt pigg och somnade till lite under tiden jag kollade, så kände inte så stor meningen med att försöka kämpa emot en trött kropp när jag faktiskt inte behöver. Bättre att försöka vila lite och vara utvilad om jag ska lära mig ngt av plugget. Efter jag vilat, då vaknar jag till snö, snö, snö. Aa det snöar MYCKET igen... Vi kommer ju aldrig få vår!! Typiskt, och så läste jag syrrans sms - hon kommer inte. Även om de bara handlade om tre dagar så var de för länge att vara borta enligt hennes chef. Ja, ja... men de löser sig. Jag tycker det kunde varit fredag i dag iaf. synd, för det är de ju inte d heller. Inte pepp i dag. Men ska vilket fall försöka plugga lite nu under eftermiddagen...men först lunch!

KRAAM
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0