yapp.

Fiskat väska.
i dag så har jag letat begagnade backpackerväska på nätet från morgon till kväll, jag såg ju några på förmiddagen som jag väntade tills på efm att inga på dumt nog. Jag fick hela tiden till svar när jag väl ringde "nä den sålde vi igår", eller "det kommer faktiskt en om 5 miuter och tittar på den" och "oj, näe, den sålde vi bara för en timme sen". Ja, den som väntar på ngt gott kanske väntar för länge ibland minsann... Lite festligt också för precis innan jag för en gång skulle började ringa runt så messade Carina från AUS o fråga om vi fortfarande ville låna hennes backpackerryggsäck=) Men jag tänkte att de inte borde vara så svårt att skaffa en annan för oss då hennes kompis kille behövde en bra väska när de ska vidare till Nya Zeeland, men tydligen med min tur så verkar det ju fruuuktansvärt svårt :P :O :D

Som smör i skolsken.
Vi har bestämt att vi får åka in till stan o köpa en ny väska och sen sälja den efter våra två veckor för de verkar ju gå som smör, så det kan inte vara några som helst problem att göra så annars!! Det är ju vandringssäsong you know! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0