Så himla söta.

Bästisar.

Vovven o missen på bilderna nedan, de förföljer och följer mig överallt här hemma på våra 70 kvm. Trogna underbara små vänner <3 Så söta o onödiga som går upp när de lagt sig bara för att leka följa john med mig. haha.


Happening.

Idag är det fredag blir en lugn dag. I morgon kl 13 kommer Simona och Alessandro som jag fick jobb hos hit. Det blev inte hos lille Neo. Hon hade en till  intervju och bestämde sig för den andra tjejen i slutändan, så kan det gå. Men jag fick ju ett annat jobb så det gör mig inget alls. Viktigt att båda parter känner sig nöjda.
Nästa helg kommer min pappa hit =) De är hans tredje gång han hälsar på och stannar över, på 3 år. (hm kanske att de varit en snabbvisit också, på några timmar bara ). Kul att han kommer nu!! VI ska åka ut i Stockholms skärgård, han, hans tjej och jag o Björnen =) Mysigt!! Kanske syrran också.. vi får se. Hon kanske ska på festival nämligen... time will tell....


Dåsig.

På senaste för att slippa ha ont när jag ska somna så har jag tagit alvedon+ipren som min läkare sa. Det blir man lite dåsig av och då somnar jag mycket fortare, skönt. Annars så är det lite bättre just nu, verkligen från dag till dag det här. uhh, trött blir jag, trött trött trött. Men jag kämpar på!! Ska hämta ut kortisontabletter och nässpray mot min allergi idag också, de e bra för det kommer göra att jag blir lite piggare. Nice :)



Smärtkliniken.
Idag är det återbesök på smärtklniken för att träffa läkaren igen efter psykiatriker-besöket. Det var inget fel på mig psykiskt! , skönt det =) Men de visste jag ju redan :P  De föreslog som jag själv önskar och ska gå i till hösten, terapi, för att komma närmre mina känslor. Jag är Väl medveten om vad jag behöver och varför, och jag vet vad jag vill och vet att det kommer att lösa sig för mig också att hitta ngt att jobba med till exempel. Ingen fara. Jag har filosofin att allt går att lösa om man bara vill och tänker och försöker se det positiva i allt som händer.  Jag hörde en gång att man kan antingen se livet som en komedi eller en tragedi. Gissa vad jag valde?? hhah. Komedi såklart, även om - Life´s a bitch and then you´ll die . Ironiskt nog.  Fast alla ska vi ju dö, inte sant, Å ingen vet när så varför se det som ngt tragiskt. Bäst att kämpa på bara..!
Det här var ju en bra trappa som visar vad vi behöver Tänka på för att må bra i vardagen!!
små små steg för hela livet är en utvecklingsprocess, det är det som gör det så intressant och berikande.
En dag och sak i taget :) Jag kämpar som sagt på och är väldigt nöjd med och i livet som helhet. Väldigt nöjd!
Jag Älskar och jag blir älskad av min familj och mina vänner och det gör Allt. Det gör mig Lycklig!! Jag är trots min värk och sorg, Väldigt, väldigt lyckligt lottad!! =) =)

todoo.
Nähä, dags att ge sig av in till staden!! Å St:Görans smärtklinik.
Jag skriver senare och uppdaterar hur de gick där idag. Promise.

Kraam!!
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0