Olympus PEN - Pl1

först.
i går städade vi upp lite här och jag klippte till Björnens hår lite. Sedan begav vi oss till en galleria, äntligen har jag införskaffat min allergimedicin och mina läsglasögon +1!! + att vi köpte dynor till stolarna på balkongen, fint blev det. Det känns bra! =) Konstigt nog så nyser jag trots mitt receptbelagda nässpray men får hoppas det bara är just nu det är så. Ska börja med min medicin mot värken ikväll också ska bara kolla upp noga att de kan tas ihop det stod nämligen att den ena kunde förstärka effekten på den andra (på ett neg. sätt) jag vill inte bli suuuperdåsig på köpet, no no. Ska höra med rådgivningen för mediciner innan jag tar min första tablett. Var Supertrött när Blanka väckte mig i morse så vill som sagt Inte bli tröttare o känna mig än mer outvilad när jag vaknar.

Systemkamera.
I går var det  nationaldagen vilket vi inte märkte mycket av. Bussarna hade flaggor skulle väl vara det i sådana fall. Efter apoteket så åkte vi några minuters busstur bort till gallerian Heron och Media Markt. Där kollade vi kamera inför resan och jaaaaa, det blev en Systemkamera en Olympus Pen Pl1utan några som helst tveksamheter!! På 12 månaders räntefri avbetalning! Perfekt!! Så i går tog jag mina första bilder med den Otroligt vilken skillnad från en vanlig Kamera!!
Testade lite olika inställningar:
=) Känns precis lagom avancerad också, man kan ställa in slutartid och bländare om man vill men även använda sig av  automatiska inställningar jättesnygg och häftig. Looove It.
Vilka fina bilder det ska bli från Grekland nu, lita på det.
Mmm... jag ska ta mycket kort nu innan så jag lär mig den så bra som möjligt innan vi ska iväg =) wee

Funderar Du på ny kamera? Ta en titt på det här!
Se inställningarna jag använde:
Tillbehör om man vill:
HD -video!!

Björnen när han spelade poker igår =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0