Poker-premiären.

Take a Chance
take a take a
Chaaaance......
yep Nu har jag haft min poker premiär minsann i mina nya glasses. Det gick bra!! till en början, haha. Jag satte bara in 50 Kr :) Å kom upp till 120 sedan synade jag lite väl häftigt när jag trodde mig va bäst utan att ha den turen att vara det o så tickade det neråt. Några timmar senare sitter jag här en 50 Kr-sedel fattigare. Men det var kul, har ju inte varit ute på länge och det är ju mindre än vad än öl på krogen kostar så :P Vet inte riktigt om det är min grej, kan vara så att jag har lite för dåligt tålamod för de där spelet, vi får väl se, men jag testar nog igen faktiskt. D hade varit roligare om jag hade lite mer pengar dock för då kunde jag varit i med den där potten jag chansade på, utan att förlora  hälften av mina pengar på att jag vågade satsa en 20a, en gång liksom. Jaja. Våga o vinn elleeer - mesa och försvinn :P haha. Elleeerrr?? Vi säger så iaf :D
Sleep tight folks
<3
Kraam
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0