photo and work.

Let´s go hej and ho.
Ikväll är jag i Tyresö och jobbar, 17-21. Barnpassning åt två barn 6 och 11. Det är väl min dag idag.
Annars har jag varit ut på min vanliga turer med Blanka och så har jag sålt våra kameror av den äldre modellen på blocket.se. De första digitalkameror-varianterna Canon levererade, Ixus 40 och Ixus 50. (4.0 samt 5.0 Megapixel).
girls girls girls.
Barnfamiljer som köpt dem. Ixus 40 (Björns gamla) den ska en tvillingtjej I Stockholm ha. Familjen har redan en Ixus 40 som tvillingarna strider våldsamt om. Han köper Björns kamera, utan batteri och laddare, vi som trodde vi alldrig skulle få iväg den.
Ixus 50 är det en man som köper till sin dotter för att de ska iväg på semester i sommar och dottern vill ha en egen kamera som pappan inte behöver känna sig rädd för att det ska hända ngt med.
Smidiga billiga lösningar och de här två gamlingarna slipper att ligga och damma i våra lådor.
Bye bye Cameras... <3

Kraam Miizen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0