Ios

sagt och sedan gjort bytte vi "upp" oss till ett rum dar man kunde klattra upp pa taket och darifran fa 360 graders utsikt over var sida av on. Vi sag hamnen, byn, stranden och horde havet. Dar uppe fanns beslysning och en av kvallarna sa gjorde vi egen sallad och avnjot just dar. Mysigt! D var pa midsommardagen faktiskt =) Rummet saknade dock egen kokvra sa vi fick inte bara lana internet utan aven hotellets kok. Ingen hog standard men det rackte bra till oss och for de dagar vi bodde dar.

Vi atervande till affaren jag hittade sa fina klader i och Bjornen kopte ett par shorts som han tittat pa tidigare. Aven sma saker inhandlades till nara och kara som tidigare pa egna resor kopt med nat litet hem till mig i olika syften. Himla mysigt tycker jag och nu blir det min tur att ge bort lite fina saker till mina alskade dar hemma  :) Det ar kul o ge!! och fa tillbaka forstas ;) Samma kvall sa bestamde vi oss for att ta en tur bland Ios sma feststallen. Vi hamnade pa Orange bar som ar en rockbar! Very nice, vi drack Black Sabbath och en Nirvana blev bjudna pa shots (stallet hade typ 50 olika slags shots) sa var kvallen i full gang. Fortsatte vidare och dar drack vi rom o cola, det var en for tva sa det blev nagra for manga ;) men det var ju sa billigt..

Det straffade sig dock att festa for vilt men de delarna av kvallen vi minns var valdigt kul! ;) Konstigt nog sa har bada tva stora minnesluckor och ingen av oss brukar fa det aven om det rakar bli ngt glad for mycket. Vi funderar pa om vi kunnat fa ngt i glasen, vet inte, jag har heller aldrig kastas upp dagen efter nagonsin. Men nu har jag.. fy och usch. hah, men men det var det vart. Det som ar konstigt var bara att nar vi kom hem den dar kvallen, lagt av oss vara saker och sa gatt ner i vara glada sinnen till havet sa forsvann saker. Efter Bjorns dopp sa var hans skor borta och mer dartill.. andra saker man har nar man festar, som lappglans och mer... o mer. Sa, vi forlorade en del, men inget av ngt storre affektionsvarde. Skor fick jag kila o kopa nya at Bjornen.

Bjornens syster var snall som, efter vi i panik sparrade vara visakort som vi senare hittade, skickade pengar via Western Union. Offra lite tid och somn for oss stackarn, men vi tackar tusen ganger om for hjalpen gumman! Hoppas du inte hade en allt for jobbig jobbdag efter vart lilla kaos har. Otackt nar sant dar hander pa manga satt, ett minne hade vi bada garnatackat ja till den dar natten.. haha. Konstigt konstigt... hela den dar storyn ar konstig. Men allt gick ju bra o ingen skada skedd.

Nu ar det dags att fylla pa kistan med lite ol och god mat har pa vart nya hotell, vi lyxar ju de sista natterna med poolbar, pizza och restaurang servering samt frukost. Sa nu ska jag lamna papegojan och datorn har for att sallskapa Bjornen i kvallsolen med en ol =)

Puss kram
Miizen

ps. de dar med att solen inte tar pa Bjornen men pa mig ar konstigt, vi smorjer oss med samma faktor. Haha, stackarn Svindyra Clarins-superprodukter ar val allt for bra for en tjock bjornhud ;) Nagra dagar for honom kvar att battra pa solfargen... Wish him Luck! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0