Han har den. Han har Det.

Too late.
Denna dag började verkligen inte bra. Var helt utröttad trots mkt sömn, förstår inte hur sådant går till!??! Jaja, jag har iaf fixat mkt idag, pratat med myndigheter av olika slag om olika saker som jag måste styra upp, gått bra. Annars de vanliga rundorna med vovve. På vår andra runda så svävade det runt en polishelikopter över vårt lilla område här. De Måste letat efter någon med värmekameror eller något det åkte fram och tillbaka över mig och vovve flera gånger under vår tur... hoppas de hitta skurken då. När Björnen väl kommit hem kollade vi om vi kunde hitta vad det handlade om på aftonbladet men icke. Iaf inte då, möjligt något dykt upp nu...
Vi lagade mat sen, och så åkte vi och kollade på en blocket-backpacker-väska!  En kille jag ringde till igår ringde makalöst nog upp idag för att berätta att han fått återbud på sin 60liters Haglöfsväska.

Hål.
När vi väl hittat fram så stod han som sålde väskan där med sin unge och väskan. Vi kollade på den, den hade märken och så var det ett stort hål i nätet på sidan av den där ex vattenflaska kan bäras. Näe... Vi tänkte ju kanske sälja vidare väskan efter vi använt den i 2 veckor det blir inte lätt med en trasig väska.

Förbifarten.
Vi åkte hemåt igen och hamnade i Liljeholmens nya galleria. Där inhandlade Björnen en Mc Kinley- väska så här ser den ut
MCKINLEY  70 liter ryggsäck med en liten ryggsäck framtill som är avtagbar t.ex. för mindre utflykter.
3 hela dagar.
Så nu e det bara småsaker kvar som ska fixas. Jag hittade en märkesbutik som hade utförsäljning också i Liljeholmens galleria. 50 % i hela butiken. Så där handlade jag hela Björnens sommarkollektion på 20 min medan han väntade utanför med vovven, han var kall när jag kom tillbaka jag var SUPERGLAD!!=) Vilka fynd och vilka jäkla snygga kläder. Så fort vi införhandlat ett nytt minneskort till kameran så ska jag lägga upp kläderna här. Å gissa vad!! ALLT utom badshortsen satt som en smäck på honom och bara kvalitetskläder!! wow!! Jag är iaf Glaaad även om jag såg ut som en säck i det enda plagg jag köpte till mig, en vit Raw- klänningen. Men men i morgon blir det till att byta till något annat! Ska dit tidigt för jag vet precis vad jag vill haa istället!! =) =)

KRAAM
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0