Greecee!!

Kommer tillbaks o bloggar den 3 juli igen!!  Tyvärr hann jag inte ta kort på de nya kläderna Björnen fått hemköpta. I dag kom Carinan hem från sin långresa också så hon ska ta hand om Mallan nu när vi är borta =)
Vi har ätit gott och pratat lite ikväll, jättemysigt :) Vi åt nypotatis med laxfilé och basilikasås, champinjoner och lök mums d var gott!! =)
Å denna sötis är hos sin förra ägare när vi är borta + 1 vecka till.
.... jättetomt utan Blanka

GLAD Midsommar!!
hoppas ni får fint över midsommar nu och mkt värme!!
Själv är de värsta allergiveckorna för mig just Nu så
jag är jätteglad att få slippa llergi och medicinerna för ett tag
Skriver om två veckor igen, tror inte det blir under resan men
man vet aldrig ;)

Kraam på er
Miizen

ps: Lyssna gärna på mig på Artistplatsen.se sök där på >>> Martha Ligia
Lagt upp en sommarlåt under kvällen! :) Mycket Nöje ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0