Back.

Resultat.
Yep, doktorn gav mig diagnosen fibromyalgi precis som han sagt han skulle efter smärttesterna kunde bekräfta att han hade rätt. Jag ska får gå på kurs om sjukdomen fibromyalgi i höst. Sen tyckte han att kursen som jag valt att gå på Huma Nova - Bli den du är i 1 år var ett jättebra val, känns skönt att ha så mkt professionellt stöd till den kursen. Både läkare, sjukgymnast, psykiatriker och familj och vänner. Det kommer nog bli bra, spännande, tungt och utvecklande. Han sa - Du har mkt som kommer förändra dig det kommande året, bäst vi tar en sak i taget. (på ett positivt sätt så klart).

Efm.
Blanka låg utanför och väntade på mig så duktigt. Senare mötte vi upp Björnen för att hyra film och äta väldigt lyxigt och gott i solen med en öl i handen, jättemysig eftermiddag!! <3 I kväll blir det mys hemma =) Kom just innanför dörren.

Hoppas Du får en superhelg!
Kraaam
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0