yayayaya.

Helt Ok!
Några filer gick kanske till spillo men det mesta och de flesta kom till sin rätt igen =)



Far-Babar
Han och hans sällskap dök aldrig upp här. Å nu är de på Öland och hela hennes familj, ja det vill säga alla hennes barn ska också dit imorgon. Min syster är också där och Jo, jag är bjuden! Men i ärlighetens namn lockar inte 2 dagar med bara nya ansikten och kasst väder mig att resa minst tio timmar. Nej nej - Däremot ska jag försöka ta mig norrut den kommande helgen! :-) Försöka :P Rent ekonomiskt fungerar det ju egentligen inte, redan lånat en del, men vad att göra. Vill inte vara här ensam heller och det skulle ju kunna vara ganska trevligt - Saknar dock min familj. Bara Min familj vill säga. När helgen kommer visar det sig om det blir norr eller söder ut det bär för moi. Pappa är dock inte på plats hemma utan är på bröllop i Västervik den kommande helgen så det är inte  jättepassande vilket fall att åka neråt, skulle vara för systers skull isf och för att stanna längre än bara helgen förstås! :P Pappa föreslog nästa vecka som familjevecka nämligen men inte säkert det fungerar för syrran så... Time will tell! Vore kul att följa med upp dock, se hur Björnen står sig i pokertuneringen och bada och ha det mysigt! =) Väldigt mycket beror på hur vi ska ta oss upp och vad det kostar för hela lilla familjen här ;P

The day!
Storstädat, slängde en matta! Den var äcklig nu tyckte jag! (en matta som jag släpat med mig länge och väl nu till olika boende) Annars fått ett LITET jobb-erbjudande - Skulle kunna duga tillsvidare men jag talar inte om vad det är om det inte blir aktuellt. ANNARS, Hoppas jag på att få Confirmation från en  Onlinebank så min dator kan bli hämtad av ett kurirföretag här i morgon. Får väl åka en runda till banken alt. ringa om det inte händer ngt snart för jag tänker inte ge ut datorn till någon eller ngt företag förren pengarna kommit in på kontot!





1 månad.
Vi har hittat en snickare/musiker som behöver boende en väldigt kort period, han kommer och kollar imorgon. Så får vi se hur det blir. Om jag ska åka hem ett tag och bli kvar ett tag så tyckte inte Björnen det skadade med sällskap av en kille som är lika gammal och har samma yrke som honom här hemma och dessutom spelar gitarr! och trummor!! Hans band spelas visst på P3 nu =) Så... We´ll see, om vi gillar honom så tar vi honom och sänker vår hyra till i princip ingenting!!! Inget familjepris nu längre inte!! Wooho =) =) Men det här är bara om vi gillar honom.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0