Weekend.

Fre, lör
Ytterligare en helg har passerat och en del har hunnit hända! Mac Booken ska till London till exempel. Jag ska sälja min externa hårddisk och har lånat pengar för att kunna köpa en ny. En liten WD blev det med 320 GB utrymme. Hade velat ha 500 GB men var för dyrt ! Förutom det så har vi varit och handlat god mat i fredags - Laxkotletter med nypotatis och beairnaisesås mumms det var gott. På lördagen blev det pizza och filmmys, såg bl.a. Snabba Cash och precis som vi väntat oss så var vi glada att vi inte betalade dyra pengar för att se den på Bio! Sen blev det my sisters Keeper, helt okej film! 



Söndag
Låg och drog oss länge efter min tur med Blanka och sen blev det god frukost och kommunalt till Kungens Kurva - Cervera och Siba. På cervera skulle vi designfreaks gå runt i evighet. Har 300 Kronors presentkort där inne men vi kunde inte bestämma oss så vi gick ut tomhänta och var båda överens om att - Vi skulle behöva minst 3000 Kr där inne och inte 300. Så, ja, vi funderar vidare på vad vi vill ha mest! Och behöver bäst!! På Siba hade de final-rea på sin sommarea. Hade kollat ut på nätet lite vad vi ville ha innan. Björnen köpte väldigt billigt trådlöst tangentbord och mus från Logitech. Väldigt skönt att skriva på måste jag säga :P Å musen är också super. Så igår satt han och spelade Poker tillbakalutad i soffan med sina nya stuffs. Själv investerade jag då i en ny hårddisk. Jättefin :):)


Måndag
När klockan slagit tolv var vi båda dödstrött och somnade i varandras armar. Gårdagen var väldigt fuktig, klibbig - regnet hängde i luften hela tiden. Men vi klarade oss trots vi vandrade runt länge och väl på industriområdet för att hitta Siba som är lokaliserat lite vid sidan av Kungens Kurva  centrum. Väl inne på Siba så gick allt som planerat och det fanns en hållplats bara precis utanför också :) Hemma så tömde jag min gamla mac - för att till min skräck inte kunna öppna alla bilder, musik ja allting när det väl var sängdags igår!! Jag måste gjort ngt konstigt och det är det jag håller på att lösa i denna stund - åhhh jag blir galen. Jag hoppas verkligen innerligt att jag lyckas trolla tillbaka allt och att jag gjort nåt fel nyligen, för den gamla datorn är tömd -tom tom tom.


Vädret
Riktigt fult väder hela helgen, t.om regn - skönt för mig och naturen!! =)=) Lite höst behöver inte vara fel men jag har hört värmen kommer tillbaka bara nu i veckan så Ni behöver nog inte oroa er, jag kommer inte få som jag vill :P Inte ännu...


Kraaamar
Miizen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0