Vi ligger ute på baksidan.

Blanka jag o O´Malley låg ute i skuggan på baksidan av vårt hyreshus, svalt o skönt =) Sen kom Kim och hälsade på oss vi fika och var nere vid vattnet. Sen var Björnen hemma igen, skönt. Trodde dock han var frisk nu men han kom hem med feber minsann. Hade med sig termometern på jobbet, vilken mätt långt över 37°C igen :/ Ihärdig sjukdom han har visst. Han skulle varit hemma längre från början så Allt verkligen hunnit lägga sig hosta, feber och förkylning sådant försvinner inte på bara 2 dagar. Å det är såå viktigt när man har så fysiskt jobb som han har - Jag sa ju det:P  "a good advice you just didn´t take" - Ironic. hihi. Men man lär bäst av egna misstag...så är det ju! Fanns ju en anledning till att jag föreslog vad jag gjorde också.

Kraaam
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0