Om Mig!

FAKTA
Smeknamn: Nope
Födelsedag: 19 november
Bor: Stockholm
Arbete: Senaste - Sångerska

FAVORIT...
Färg: Svart
Plats: Hemma är bäst borta är bra.
Drog: Alkohol.
Fordon:  BIL
Film:
From Paris with Love
Djur: hund
Affär: Media markt.
Serie: Greys anatomy.
Café: Café kronan, Gamla Stan
Skor: MBT

BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln: Dagligen i badrummet.
Gnälla: NEJ!
Skrika: Nej
Sova: Ja sova är skönt.
Drömma mardrömmar: Sällan
Klä dig i svart: Ja, ofta helsvart. Passar väl optimisten bra :)
Hata folk: Nej det brukar jag inte. Ha svårt för, ja.
Lita på folk: Rätt bra, ja.

NÄR...
Åt du senast: 14.00
Läste du en bok senast: Läser "Doktor Glas" tsm med Björnen.
Köpte du något senast: Idag.
Svor du senast: Vet ej, brukar nog inte svära.
Sjöng du senast: Idag.
Klagade du senast: Brukar inte klaga är optimist och försöker alltid se de ljusa sidorna av allt, ett överlevnadsknep! Så jag minns inte. Avskyr folk som Ofta klagar på småskit.


VEM...
Saknar du: Mina närmsta vänner!!
Gjorde dig riktigt glad senast: Ester!!
Fick du sms från senast: Björnen

HAR DU...
För många vänner: För många?? Nej inte alls, för långt borta, jaaaa.
Tvångstankar: Nej
Någon annan psykisk sjukdom: Nej.
Färgat håret: Slingat
Brutit några ben: Nej
Några piercings: Nej
Egen dator: Två.
Gjort bort dig rejält: Inget jag minns, väldigt försiktig.
Bra självförtroende: Nej
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja =)
Varit kär: På riktigt, 6-7 ggr tror jag
Blivit kär i någon på nätet: Haha, njaa ja lite halvt.
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Ja 

HUR...
Går du: Sakta och fult.
Svarar du i telefonen: Hej det är Martha.
Fördriver du tiden: Kommunicerar med människor på nätet.
mycket pengar har du: Dåligt om dem nu.
Bäddar du sängen: Bäddar inte varje dag.
Ofta diskar du: varannan dag
Ofta städar du: 1 gng i veckan. Plockar - Ofta.
Ofta träffar du din familj: 7-10 ggr/år


ÄR DU...
Förstående: Ja.
Öppensinnad: Ja.
Arrogant: Kan vara.
Osäker: Lite
Intressant: Njaa.
Hungrig: Det händer
Smart: ganska
Barnslig: Barnasinne, oja.
Liten: Aa
Lätt: Nnjee inte för min längd, normal snarare.
Rolig: det sägs så
Pratglad: Beror på.
Hälsosam: Rätt så
Blyg: Ibland
Lätt uttråkad: Nej
Arg: sällan
Ledsen: sällan
Glad: Optimist javisst.
Pålitlig: Ja.
Laglig: Ja
Filosofisk: Nej
Svår: för vem? Men ja, antagligen - ja
Positiv: Ja
Originell: Ja
Bra på att ge komplimanger: Ja!!
Bra på att få komplimanger: Nej, tyvärr inte så bra på det. Inte på riktigt.

VÄLJ
Katt eller hund: Hund
Vit eller svart: Svart
Varmt eller kallt: Varmt eller Kallt.
Vatten eller land: Vatten
Telefon eller internet: Internet. 
Musik eller tystnad: Musik
Bok eller film: Tidning.
Leva eller dö: Leva. Men Döden är fridfull och vacker på sitt sätt.
Tjejer eller killar: Killar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0