Today.

To do.
Haaar lagt ut min äldre macbook på blocket.se, försöka sälja den för den gör ju ingen nytta här i ett skåp. Sen har jag pratat med Tele2 och ändrat och kollat lite på våra abonnemang. Snart dags för hyra igen. Puh.

Min far han har.
Har inte hört av min far och vet inte alls om de kommer åka förbi oss här eller inte. Inte heller vet eller har jag bestämt mig för hur jag isf ska göra. Följa med honom, eller stanna här. Han är ju sjukt upptagen vilket fall, åker runt överallt. Södra EU, Norge, Sveriges olika städer - Öland och kanske hit, sedan till Västervik för brölopp. Jag blir lite trött bara jag tänker på att ägna en hel sommar till att bara åka runt överallt. Och hemms så jobbar syrran typ mer än heltid. Så det finns inte särskilt mycket att komma hem till - helt ofattbart vad jag saknar mamma. Jag har kollat Greys anatomy ikväll och ångrat att jag inte övertygade min skola, eller ens försökte att få  hoppa av och fortsätta senare. Jag gjorde vad jag kunde, åkte hem varje helg i princip men jag borde gjort mer, spenderat ännu mer tid med henne - Jag borde flyttat hem under den där perioden!! Fast jag vet att hon ville att jag inte skulle ge upp vad jag hade för att "bara" vara hemma med henne, hon ville verkligen inte det så.... men f-n, jag kanske gjorde fel ändå. Saaaknar min mamma :( Jag ville haft en mys-sommar med henne nu, nu när jag är ytterligare några år äldre, en sommar tsm med henne som den jag är nu :( Jag vill tillbaka, kan ingen vrida tiden tillbaka till min mamma?

Då somnade jag.
När Björnen kom hem idag så lagade vi mat och gjorde i ordning lite här hemma. Efter det skulle vi mysa till en film, "Metropia". Vi la oss i soffan och så la jag favoritkudden i hans knä och 1,2,3 så sov jag, vaknade i eftertexten. ..Super Marthita!!...NOT. Jag var helt död sen så Blanka gick sin kvällstur tsm med Björnen ikväll :) Läste lite högt i boken vi läser när han kom in igen, sen somnade han. Själv har jag som sagt ägnat natten åt Greys Anatomy. Kunde inte bara lägga mig och sova, även om jag kunnat om ni förstår. Det är för spännande i serien nu så jag låg bara o tänkte på vad som skulle hända här näst......

Kraaam
Miizeen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0