Sjukling

Stackars björnen började med att bli sjuk när vi kom hem från Grekland. Säkert något han fick när vi alla delade syre på vägen hem i planet, 38 graders feber och hosta. Han låg hemma måndag och tisdag jobbade resten, men startade antagligen lite tidigt och drack dåligt i värmen under jobbtimmarna säger han.  Så fredag kväll efter vi varit på systemet o allt så var febern tillbaka igen, å han var ledsen :( Han hade sett fram emot en fredagskväll med lite god kall öl till grillmaten och lite av den nya whiskeyn han köpt med hem. Ni vet, han kunde ju inte smaka den i början av veckan heller eftersom han var himla sjuk då också... stackarn... :(
Å imorgon hade vi tänkte åka o bada med lite kompisar... ååå... typiskt. Men jag känner att jag måste komma ifrån lägenheten lite så antagligen beger jag mig en sväng i morgon vilket fall även om jag inte vill lämna min Björni björn. Han gillar inte att bli lämnad ensam, inte alls och jag gillar inte lämna honom heller....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0