rain a rain.

Golvet kyler.
I natt regnade det och var otroligt fuktig överallt. De var det i morse också, andra turen med vovve runt kl 10 var d OTROLIGT varmt alltså. Trodde inte det skulle vara så varmt nu längre men guuu de måste varit riktigt hett, disig värme, fuktig värme, riktigt jobbig värme att anstränga sig i för både Blanka och mig, båda blev jättevarma och jag fuktig på hela huden INTE skönt! Buhu. haha :P Att luften är som den är och att det är molnigt ger ju en annan slags värme, helt klart.

Adventure.
Har äntligen hittat några som vill med till Öland!! =) En helg!! =) Weee!! ;) Får hoppas att vi kan få ihop det då, inget är säkert ännu, men vi hoppas!! hoppas hoppas! Kul med nytt umgänge också, det kan behövas! Ett par de också, skönt, känner typ inga par. Fast de är inte ett helt vanligt kärlekspar utan det är två tjejer :) Har nog varit tsm ett bra tag! Hoppas det blir av nu bara!! Känner henne sedan mina år på Kulturama, hon jobbade i receptionen där och sedan gick hon andra året i popklassen när jag gick mitt andra i Klassiska sångklassen. Å så nu i våras så sprang vi på varandra på en audition och så började vi ta upp kontakten för att hitta tillfälle att träffas! Å förhoppningsvis kommer den dagen nu snart då, niiice : )

Sommar-KRAAM
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0