No no Eclipse, värmefrossa

Irrat runt på stan idag, var på massage som ingår i min behandling. Efter de hade jag ont ont och var helt slut så var bara att utesluta bio och alkohol.  Fruktansvärt varmt. Eclipse får nog bli med Carinan ngnstans på söder istället, kanske redan i veckan?? =) Å Carinan, om du behöver en fläkt putta bara över lite pengar på mitt konto fixar jag fläkt på Classes åt dig. Du ska ju inte behöva lida av värmen sådär mycket. Så antingen det eller så vet jag att vi har en i Gemla sen farmor gick bort som kanske kan skickas hit om du bara betalar frakten =) Nåt fixar vi  åt dig!! Man ska hjälpa varandra du vet =) Tjänster o gentjänster <3
Puss kram
Miizen
från ett glödhett
sommar-Stockholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0