Favoriterna!!

Motto - Minne - Gummibjörn
- Motto? Vad är det?
-  Jag vet inte men det rimmar på Lotto!
MAMMAS FAVORIT =)  SÅKLART, SÅ RÄTT INSTÄLLNING NI VET
SÅ - GLAD -LEVNADE! - HJÄLPANDE!!

 


 

hahaha nästa....

Guldfisken som inte är en guldfisk!

 

Åhhh

Lyssna på den underbara Spanskan!!
Haha jag ska lätt kolla på hela filmen på Spanska.

Nu ska jag ta tag i Spanskan!!! Åh Doris motiverade mig just så mycket!!!

Det här är det bästa scenerna med Doris i filmen!!


Å Björnibjörn
Björnar gillar vi
särskilt så här
glada och söta!!
Det var faktiskt
Elsa - Carinas
bästa kompis
dotter som fick mig
att lyssna på
Gummibjörnen
första gången.
Sen dess är jag
fast =) Hon är ju
för söt Elsa.
Klart vi gillar
Björnar!!
Å Nu kan jag inte låta bli Spanska versionen heller så klart!!! haha Yo soy tu Gummibear!!
Weee here we goooo - VAMOS!!

Mycket Nöje!!

 

 

Happy faces!!

KRAAAM!!

Miizen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0