Moln.

Gott med grillat!!
I går när Ester kom hängde det regn i luften och det var uberfuktigt ute. Så vi höll oss inne, kollade på lite kul stuffs på datorn ist och pratade o hade mysigt =) Vi åt kycklingsallad med goda frallor till lunch och lyssnade på musik och drack lite innan vi mös ner oss under täcket i sängen då de började regna lite smått. Det gick dock över så vi gick ut och grillade vår mat, ååå vad det är gott med grillat!! Hade bestämt med Niklas sedan tidigare att han skulle komma och vara med och han skulle ringa när han var på väg o ta med sig ngt han ville grilla. Tom ville också grilla med oss när han hörde... så vi väntade på dem... till rätt sent innan vi började. Men! de stannade ist till på vägen hit och åt gott själva trots det var grill som va planen. Så det blev bara jag ester o björnen som åt den goda grillade maten till slut. Lite Oförskämt minsann tyckte vi, bestämmer man att man ska göra ngt tillsammans så gör de ngt helt annat på eget håll ändå????? Förstörde stämningen ngt men fungerade ändå ok, hade rätt trevligt under speltimmen senare.

Dålig hård säng, Men stor!
Ester och jag hade hur som mysigt och gick o la oss efter vi ätit jordgubbar med mjölk och kikat musik på youtube =) Hon somnade snabbt medan jag fick kämpa, vända, vrida, gå upp, lägga mig och gå upp igen innan jag till slut lyckades somna. Tom crashade på sängen Ester skulle sova i så vi blev tre i vår stora säng :) Den är inte skön. Fy vad oskön den är, iaf för mig. Som tur var hade Blankisen iaf fått en nattlig promenix så hon var inte pigg på ngn tidig runda idag.. skönt!! =)

Frukost.
Vi 3 åt en god frukost tillsammans efter min morgontur med Blanka Fjonkan. Sen lyssnade vi på varandras musik, testade olika hörlurar och pratade lite om musik-framtiden. Ester kommer antagligen vara här några dagar i Augusti då hon ska på en musikkurs (spel-läger)  i Liljeholmen, kul!! Efter det var det dags för Ester att bege sig till sitt tåg hem till Uppsala :( Ungefär samtidigt vaknade Tom och försvann snabbt iväg för att spela Beachvolleyboll någonstans.

Kraaam
Miizen

ps. Pappa kanske komme hit igen om ngn vecka =) ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0