MJaooo...

Lite musik att läsa till?
Här kommer tre val =)

Gillar du konstig musik välj Robyn!
från hennes nya album - Body Talk


Mysfavoriten :)


Är du den som vill lyssna på liveinspelningar? - Varsågod :)
Same same but different shit som jag brukar säga








Ekeröview
ja idag så har rundorna med Blanka och telefonsamtal med syster, meddelande till och från bank och namnsdagshälsningar på min dag via sms och samtal - varit min dag. Det är Marta idag eller ja, det var Marta - är alltid Marta den 27 juli,  every year!! ;P För överig var jag nere vid vattnet idag så att Blanka fick bada, det var ju sååå hett!! Det var jättevackert solen stekte på och vattnet glittrade och man såg Ekerö och alla båtar som guppade där ute :)



Hello
Snickarn va här lite efter fyra tillsammans med sin tjej. Man kunde inte tro han var lika gammal som Björn, men som sagt vem tror att Björn är lika gammal som honom själv :O haha så kan man inte säga men ni förstår. Folk tror ju att han är äldre än mig. Han behöver inte visa leg men Jag ibland?? Fast det har bara varit dumma killar som gjort så iof. Tillbaka till snickarn, där halkade jag iväg lite. Jo han gillade rummet och han var lugn och kommer att åka härifrån hem till tjejen och bandet varje helg - Ahhh, sträcker på  mig...mm... Vi skrev inneboende-kontrakt med honom och på lördag flyttar han in - När vi inte är här vill säga. Skönt för både honom och oss kanske. Vi har fått pengar och han nyckel så allt är klart! Blir skönt att kunna lämna Björn här hemma utan att känna att han blir helt ensam också när jag ska ner till småland och Öland ett tag i Augusti. Han kommer jobba exakt de tider Björnen jobbar så de kommer att kunna hänga på efm när de har lust - Om Björnen har tur kanske Daniel som han heter lär honom lite mer nu kommande veckorna!!

Bio
Halva priset på tre bio framöver p.g.a sommarkortet vi skaffade när Björnen bjöd mig för 15 kr!! Wiihi =)=)
Får se vad det blir för smaskigt, love BIO på Heron!! Skulle lätt kunna skaffa ett sådant kort till när det här är slut för det kommer det att ta - slut.

Måste sova
Jag måste försöka sova nu imorgon kommer de och hämtar datorn och jag får mina pengar om allt går som det ska är det ngn kod man ska skicka till den där banken då och jaa..tror jag förstått allt jag behöver förstå. So, wish me luck! ;) Bra om jag inte sover bort hela dagen också genom att vända på dygnet. Jag har alltid sagt det och jag säger det igen! - Jag borde ha ett yrke som inkluderar nattjobb!!

Kraam
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0