Ios och tillbaka..

jo de sista nätterna pa Ios förflöt väl och batturen tillbaka till Santorini den ocksa. Vi var uppe i byn och inhndla det sista vi funderat over o ville ha med oss hem, och at en sista gång där uppe. Köpte en farlig solkräm som vi anvande de allra sista timmarna i solen vilken gav väldiga resultat, äntligen fastnade solen pa Bjornens hud. Som tur var blev det bara lite mkt reaktion för hans hud den allra sista av dagarna...

Nar vi lämnat Ios och äntligen fatt tag pa ett rum pa Santorini så åt vi en sista god måltid tog ett sista dopp och njöt av allt en sista gång liksom.

Vi hade ett eftermiddagsplan och fick sova ut bra innan vi begav oss till flygplatsen pa Santorini tidigare idag. Allt gick bra hem och nu är vi hemma igen. Skönt att det ar sondag i morgon och inte mandag. Sa hinner vi packa upp tvatta o mysa lite till innan det ar dags for Bjornen att jobba igen! Konstigt vad snabbt man vanjer sig att skriva utan ä.ö.å aven om jag inte bloggat eller skrivit mkt under tiden jag varit borta... yep.

Ikvall har jag kammat en okammad katt, sett pa fotbolls VM spanien- paraguay och lite film :) Å nu ska jag snart krypa ner o sova jämte en redan sovande Bjorn... skriver snart igen!

Kraam
Miizen

ps. på min dator fungerar inte mellanrum men pa alla andra datorer. Sa illa, jaja, far val borja just blogga fran ngn annan dator då!! Arg! ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0