Blanka is back.

Jag är bra med människor, så varför inte?
Yep nu är hon här igen. OCH nu har jag fixat patron till skrivaren så nu är det superutskrift på den igen OCH superansökning till Senare delen av lärarprog. på Södertörns högskola (ligger bara typ 10-20 min härifrån) vilken är väldigt eftertraktad nu för tiden, verkar jättebra när jag läser elevernas recensioner  och uttalande där. Så förhoppningsvis så kanske jag får börja redan till hösten!! Wii, Hoppas verkligen det!!! Då blir det 100% studier igen. Det + Huma Novas kurs Bli den du är!!

Mat.
Stackars hund hon gillar INTE värmen hon har inte ens ätit idag, inget =(  Å idag åker Heléna hem också, blir tomt...Men vi har haft mysiga dagar =)=) Vi väntar på pizza nu från Onlinepizza.se mumma oss!! Efter de blir det dags att säga hej då :/

Kvällen
Kvällen ska jag ägna åt att fylla i asökningarna till Södertörns Högskola :) och bada Blanka i hennes schampoo kallt så kanske hon kan trivas lite bättre i värmen och förhoppningsvis äta lite också. Sen är det lite vardagliga sysslor som ska göras :) Å så ska jag myyysa med min Björni björn som jobbar sin första dag idag efter en febrig helg! Förhoppningsvis är det bara hostan som lever kvar nu den är iof jobbig nog den men den är iaf lugnare de vakna timmarna med hjälp av medicin, dock ett h-lv-te när det är sova som gäller...uhh, jag är inte avundsjuk. Håller tummarna för det ska bli bättre det också, snabbt!!

Kraamar från 31°C
varmt Stockholm
från Miizen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0