Växjö

Dans
Framme i Växjö!  Kom i går men då var huset tomt eftersom pappa var ute och dansade. Han var tillbaka först i dag mitt på dagen... då åkte vi ut till några bekanta till pappa som har en gårdsbutik och dessutom säljer de eget kött. Björn och jag planerade efter det att ha en liten bjudning vid kl 17.30 men vi fastnade där lite länge o fikade i den lilla butiken, så det blev lite senare. Simon, Kim och Helena som kom ut tillsammans. Vi bjöd på Lasange och fikade lite efter, det var trevligt :) Pappa smakade lite och gillade det, bra det! Senare kom pappas tjej eller vad vi nu ska kalla det. Så nu är hon här...

Sen...
I morgon ska vi nog åka till simhallen och bubbla oss lite. I går bastade vi och drack lite öl, det var niiiceee!!     We´ll see. Ska träffa Kim i morgon också och påbörja planeringen för inspelningsprocessen, börjar väl med att lyssna, kul och komma i gång! : )

Pluggeri, pluggera

Självklart ska jag även plugga i morgon! Dags att komma i gång med allt som ligger nätet och väntar på mig!! Wiihee.. ;P

Skriver mer snart! :-)
KRAAM
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0