Trettondagsafton

I dag är det trettondagsafton och jag vaknade lite innan 10. Jag började dagen med att dammsuga hela lägenheten, tyvärr var inte vattnet bytt i H20-dammsugaren så nu luktar det inte hallon här nu :( men dammet är iaf borta. Typiskt! Efter lite tjat är även Björnen uppe :) Ska äta frukost strax.


Dagen till ära får vi besök av Kim och Niclas. Kim skall idag medtaga fika till oss, det blir nog trevligt :) Förresten så har jag en Glad nyhet. Han har tackat JA till att spela med mig i sommar på Öland! <3 Wii, ska skriva och meddela chefen tänkte jag. Då blir han glad som saknade Kim hela förra sommaren. Han sa det flera gånger att: - ja, egentligen var det ju du och Kim som fick erbjudande om jobb hos oss.. Jag Hoppas han blir glad nu då, det är iaf jag :)
KRAM
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0