Trainieren


Morning

Jaha, 10 It is - då börja min dag. Kollade på "Rasmus på Luffen" på 4:an till o börja med. Mysig liten film, hann inte se hela men är glad för det jag hann se :) Astrid Lindgren var ju ändå otrolig...


Work Out

Sedan blev det en timmes träning, hög musik i hela lägenheten så jag hörde in i andra rummet och sen så trampade jag i 5km i 20km/h. Efter det använde jag min nya pilatesboll med gummiband med handtag till. Satt alltså på bollen och drog sedan handtagen upp över huvudet, gjorde båda raka och sneda och jobbade medvetet med hela kroppen. Skönt men segt att dra i de där gummibanden. Sedan så klev jag upp på en pall för att nå Björnens hävstång som vi hängt upp i dörren in till rummet. Drog mig upp typ 10 cm 5 ggr, undrar om jag någonsin kommer vilja bli så stark att jag skulle klara att göra ens 1 sådan ordentlig armhävning. Tro mig du måste vara stark för det, de där lilla va jobbigt nog, fy. Fattar inte hur starka killar o män är egentligen, men starka iaf, med muskler all over. . . .

Doning doning

Städade efter det, plocka i ordning och borstade undan lite grus och sånt i hallen. Sen tömde jag kattens låda, han måste dricka ngt enormt mkt, vet inte hur många gng han hunnit kissa på 1 och en halv dag egentligen... haha, borsta honom också. Han tappar massa kattunge-päls nu, riktig liten hårboll.
- nää Jag är ingen hårboll minsann


Mat

Efter träningen måste man ju äta. Det blev bakpotatis med bacon och cremfraiche-röra, chilisås, tomatpuré, basilika, paprika och chilipulver. Det blev inte så starkt som det kanske låter på ingredienserna. Gjorde lite åt Björnen också, det uppskattades när han kom hem och nu har han ätit lite och är igång och tränar...Duktig!!


Bjudning

Kl 18 är vi bjudna till Carina på middag. Jag vet inte vad som väntar men tycker det ska bli trevligt! :) Efter det blir det nog lite tv-mys, ska försöka klämma in lite Taxi-studier innan den här dagen är slut också!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0