Tid

Andningsutrymmet trångt
I går innan jag la mig så var de sådär obehagligt täppt i ena näsborren, himla förkylningar. Men jag låg kvar lite extra i dag och under dagen har det blivit bättre. Jag fick dock vara lite smart å utesluta träning, Igen, f-n. Björnen var värre än vad jag var när han vaknade, men kom ändå i väg och när han kom hem var han väl varken bättre eller sämre. Fast han såg glansig ut i ögonen på kvällen tyckte jag. Frågade om han inte skulle gå o sova då men nääe, de ville han inte. Han somnade iaf i hyfsad tid sen.

Brum brum

Kvällen har gått åt mer Taxistudier och jag hoppas på att kunna boka tid för uppskrivning i nästa vecka, alltså boka tiden då, inte skriva då, men förhoppingsvis innan Januaris slut om det finns tider!

Sol-stopp

Riktigt grå j-vla hemsk dag ute idag. Jag höll mig faktiskt inne hela dagen. Förresten så har hela bilen pajjat nu också, så Björn åker numer kollektivt. Skrotkärran står där i garaget! Den får stå där och skämmas för den är så dåålig!! Åhh! Hela den håller ju på att falla sönder och samman. Den ska när det blir tillfälle, vilket det snart kommer att få bli, fraktas ner till smålandet. Där ska den in på service och lagas, usch, jag vill inte ens veta vad det kommer att kosta. Eller om det ens kommer att vara värt det, det är ju inte en sak på den bilen som det är fel på. Finn (minst) fem fel! Galet att en så, relativt ny bil ska hålla på att gå sönder så här. Begagnade skithögs bil. Grr!!!

Garfield

I morgon tror jag att vi ska göra min super-idol-katts älsklings lunch GUSTAFs LASANGA!! LASANGE!! Den blev så Supergod sist Björnen och jag lagade, så nu har vi sagt att det är dags igen!! :) Mumma mumma :)

Tick, tack, tick, tack...

Klockan är på tok för mkt, hur lyckas jag varje kväll!! :D hah, men näee, jag måååste i säng nuuu. Ska gå in och lägga mig hos lurven-björnen, kli kli på magen Björnen nu kommer jag! Å kisse :) Duns i säng!!
ZzzZzZZzzZZzz...

KRAAM
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0