Tekniker

Jag försöker bättra mig med bildupplägg, visst har jag väl skärpt mig iaf lite? Jag blir så trött när det krånglar och krabbar när man ska lägga in dem bara. Vet inte vad  det är, men antagligen vårt modems fel. Det vill inte fungera riktigt så jag snor någon annans modem här i huset. Vilket inte är alls bra för de kan gå in o kolla min dator och sån craap. Jag har försökt stänga av all delning på datorn, vet inte om jag lyckats dock, tyckte nämligen jag såg en "Daniel" här tidigare i kväll. Ja ja. Det ska antagligen komma en COMHEM- gubbe hit och fixa det, får se när det händer dock. .... ja ja, så är det iaf med bilderna!! men försöker!!
KRAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0