sUnDaY


Dagen

Söndagen har varit rätt lugn. Vi vaknade båda och mådde sådär idag, lite mot förkylningshållet. Jag sov verkligen hemskt inatt. Hade mardrömmar, var jätteledsen i drömmarna för min syster var jätte-elak mot mig, frös ute mig.... usch sånt är så jobbigt, jag blir inte alls på humör efter sånt, blöö.... Under dagen har det gått åt rätt håll iaf. Å även om vi mått sådär så har vi piggat upp varandra och kommit i väg för att storhandla på ICA Kvantum, och så har vi tvättat en massa, SUPERBRA!.. Vilat lite mitt på dagen framför Canal+film men också hunnit sortera lite i rummet där det fortfarande står någon flyttlåda kvar... ska fortsätta där imorgon för att ta det sista, ska bli skönt när Allt kommer i ordning.  Jätteskönt att det allra mesta har kommit undan och inhandlats, vi  känner oss mycket mer hemma nu!



Soffmys

När kvällen kom hade vi handlat för att kunna göra en hemlagad pizza :) Vi köpte en mini godispåse också så vi avslutade kvällen i soffan till Spiderman 3 i varandras famnar <3


Ny dag

I morgon ska jag lägga upp lite bilder från när sötaste Ester var här på besök igår :) Kanske på de nya tavlorna också. Hoppas att de blir uppsatta i morgon redan, om Björn kommer i håg att ta med verktyg hem och känner att han mår bra och orkar så kommer de komma upp! Håller tummarna :)


Spikmattan testad

Tyvärr var jag för känslig för den syster-yster :( Testade ligga på den ett tag men min rygg blev helt röd, gjorde ont, ska testa ngn gång till .....men annars kanske du vill använda den?? Älskar dej och tänker på dej varje dag syster <3 Önskar vi bodde närmre varandra, du är bäst. PUSS!

Hoppas Duu som läser haft en bra helg ;)
STOR KRAAM
Miizen

Kommentarer
Postat av: Cina

Låter som en mysig söndag!=)

2010-01-11 @ 10:11:26
URL: http://ciiinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0