Småtomater

Brum brum

I dag har jag pluggat, jag pluggar fortfarande. Nu blindkarta över stadsdelar. Idag har inte varit någon vidare dag, drömt och tänkte på mamma mycket i går när jag skulle sova. Så låg och vred på mig massa så dygnet blev om möjligt ännu mer upp och ner... jag saknar henne så mkt, ingen kan ju någonsin ersätta ens mamma, älskade och älskar henne så mkt, hon var så söt, känslig och ja i bland kude hon varar riktigt rasande. Ja, det är sant, rasande, slå omkring sig, men hon var sööt då också!! Världens bästa, finaste mamma hade jag och väldigt klok, vis, pedagogisk och glad i livet. Alltid glad typ.. Jätteskönt och jobbigt att minnas henne. Jag blir jätteglad när jag tänker på allt detta positiva med henne!! Men sen är det klart att bilder från hennes sjukdomstid inte kan vara helt bortsuddade ännu. Men ju mer man tänker på och berättar om dem ju suddigare blir dem skulle jag tro. Så var det iaf med våldtäktsförsöket jag var utsatt för. Sen är det klart en helt annan sak, men de var väldigt måna hemska bilder och känslor därifrån att minnas också, det är iaf en sak som är säker. Men det är jag över nu, känns faktiskt nästan overkligt. När man berättar den storyn nu är den snarare som en fiktiv berättelse bara även om jag vet att det är sanning och verklighet, så är känslan sådan.


Riiing, ring...
Annars har det inte hänt mkt, det har varit en lugn dag. Min syster ringde från trysil, she misses meee <3 Å jag henne så klart, sjukt mkt. Så fort jag kan tjäna lite pengar igen så ska jag åka o hälsa på henne i Trysil-landet. Wiii!!


Xsaran
Skrotbilen ska snart fraktas neråt Smålandet. Kanske att det blir tillhelgen redan, lite beroende på Björns jobb. Han har iaf fyllt i Komvux-pappren idag!! M en tyvärr skulle de varit i väg innan helgen.. hoppas på att de kan ha överseende. Hade missat datumet med ja 2 dagar eller hur man ska se det. Skulle varit inne i fredags, f-ck! Håller tummar och småtårna för honom nu!

57,58,59

Pappa fyllde 59 år idag. Vi gav honom biljetter till en whiskey-mässa nere i Växjö, 2 st. Matilda, Simon och Jag och Björnen. Han blev glad, har pratat med honom två gånger i dag. Han hade vänner som kommit ut och överraskat honom och hans ja, vad ska man säga, kvinna? hehe. Kuuul han hänger i hop med henne, hon är en bra kvinna för pappa. Vettig, lättsam och sund.


My Letter
Brevet jag skickade till Anders borde ha nått fram till honom nu. Borde väl ringa honom i veckan, drar mig lite vet inte varför. På nåt sätt känns det som om jag tappat så mkt nu så jag knappt vågar komma tillbaka.. eller nåt, vet inte.... men det löser sig. Jag är bara lite löjlig nu när det gått ett tag sen sist. Jag skäms fast jag inte har ngt att skämmas över... varför gör jag det då?? åhh. I bland blir man minsann galen på sig själv ;) hehe. Det största problemet med de där är pengarna just nu... :/ Men men, snart är jag med på banan igen.



Småtomater

Har ätit en hel liten skål med småtomater nu medan jag skrivit och pluggat. Det är mitt bääästa godis!!
Annars har jag senast  testat
jag som älskar Salt... o så gillar jag ju starkt också. De är inte så starka till en början, utan först efter ett gäng :) Tror faktiskt jag ska köpa dem igen... om ett tag :) Nu lite mer plugg innan det blir läggdags för mig. Blindkartor över Stockholms stadsdelar! Wish me Luck!! :)

KRAAAM
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0