Martes

Somnar och Vaknar

Jaa, jag har sedan jag har lyckats somna på soffan lite titt som tätt i Björnfamnen även lyckats vända på dygnet. Great. Jaja, skadar mig inte så mkt vilket fall ;P  Dagen har förflutit som en vanlig dag för moi. Jag åt lite när jag gick upp och sen pluggade jag taxi-studier till Björnen kom hem, tjoheej-tjohoo, det går iaf framåt! :)


Dateeee

I dag tisdag hade även jag och Johanna bestämt date :) så hon ringde på dagen vid lunchtid tror jag å sen dök hon upp lagom till vår middag här. Vi åt med tända ljus och musik i bakgrunden i vårt fina nya kök med vårt fina besök;) Ahh där fick jag till det. Det är trevliga timmar som förflutit i vårt kök hittills måste jag säga :) Vi pratade lite om de där att jag hoppat av kursen. Å vi kom väl båda fram till att man inte ska utsätta sig för saker som inte känns bra, som man inte känner ger en nåt tillbaka, mår dåligt av helt enkelt. Det kan tyckas självklart, men när man är i valet och kvalet är det många känslor som är med och försöker avgöra, ibland känslor som inte behöver vara med alls egentligen. Man kan alltid göra andra val, allt går om man vill och med stöd från familj och vänner klarar man sig. Sen är det klart skillnad på när det gäller möjligheter med studier och jobb, fast ibland är det hårfint vilket som är lättast egentligen, det går alltid säger jag, det gör det, Om man verkligen vill ngt! Iaf det känns bra att ha vänner som henne, hon är en go tjej verkligen. Å ojj vad hon sliter, så duktig. Konstigt system de där med A-kassa, verkligen (som jag hört om sedan tidigare också) stackars alla som sliter med och emot de där systemet... puh, fattar inte hur beslutsfattare tänkt att de ska gå i hop. Å all den långa väntan innan människor får veta om det är bu eller bä???


Bolagret

Nu sitter båda tavlorna ordentligt fast i våra väggar tack vare snickarn här i hushållet ;) Kanoners!! Bild kommer snart :)

Uteslutet
aa nu tänker jag på träningen, den står lite stilla just nu pga att jag har haft mensvärk o så, aa det är ju helt underbart! men jag är snart tillbaka, i morgon ska jag försöka igen, det värsta är över nu!

Vila

Lite tv-mys blev det också innan Björnen fick grus i ögonen och försvann in till den 180 breda sängen. Efm och Kvällarna går så snabbt. Han har känt sig lite sådär i veckan också, han bäddade ner sig ordentligt och somna direkt när han la sig. Bra det, får hoppas att han håller sig fortsatt frisk, han nös och hosta en del innan i dag... hmm... besöket vi hade idag hade visst ont i halsen när hon skulle gå, men hon trodde de berodde på att hon valt en iskall jacka när hon skulle gå ut. Jag låna ut min Italienska dunkappa till henne och följde henne till t-banan när hon skulle hem, hoppas det kändes bättre sen för henne. Btw, så på fredag och lördag ska vi träffa henne och Challe igen. Challe är tjejen jag delade lägenhet med några månder under min studietid vid Växjö Campus år 2006. Ska bli jättekul och se Henne igen, de var läääängeseen nu! Verkligen på tiden!! Nehää nu handlar det ju inte alls om vila här ; ) På tal om det så är det nog dags för lite vila här för mig nuu....

Martes

Martes är spanska och betyder Tisdag ; )

STOOOR
KRAAM
Martha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0