Kära taxistudier

Jaha, då har jag läst och kollat igenom allt, nu är det bara att börja plöja i genom det medskickade materialet och det jag fått kontoupgifter och inlogg. till på nätet. Massa uppgifter som jag har här framför mig där man ska räkna hur länge körningar tar i tid och avstånd o.s.v. Ska nog inte ta allt för lång tid innan jag kan skriva upp. Ska kämpa på! Mycket frågor och på nätet är det nog andra slags frågor också. 3 delprov.

Tänkt anmäla mig till komvux och läsa Spanska steg 3 under våren (när jag är helt klar med taxistudierna såklart) tsm med Björnen. Det är bra med komvux att de inte har ngt sista anmälningsdatum eller nåt sånt. Jaa, jag tror att jag gör så iaf :) Har inte bestämt mig 100% men antagligen plugga spanska och köra extra när det blir varmare, ja eller nej? Jag vill vilket fall ha en TFL sen får vi se när jag kör och hur mkt, eller när jag pluggar och hur mkt. Jag ska maila till universitetet och se hur vida mina utomlandsstudier vid Alicantes Uni. kan ge eller inte ge mig behörighet till högre studier.
KRAAM
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0