Kändis

Yoo, jag hittade inte bara de där 10-kortet från Hälsostudion! Jag hittade även ett armband som man kan ladda på med pengar tillhörande simhallen i Växjö, så dit åkte vi i förmiddags. Vi tänkte gå in och bubbla lite ju :) Det gick kanon ända tills vi stod vid dörrarna in till bubbelpoolen, STÄNGT
öppnar kl: 13. Jag säger ju det man ska INTE gå upp för tidigt och vara i en simhall bara lite efter halv tio. INTE! Inget har ju f-n öppnat i en sån liten håla som denna. Det enda som är skönt med hålor till städer är att de inte är så långt till ngt, allt ligger relativt nära. Ya ya, Björnen vägrade blöta ner sin päls iaf så han satt i solen som lös in så fint genom fönstret, själv så dööök jag i och simmade tio vändor. Skönt och jobbigt! Längesen jag simmade aktivt där, saknar swimma mig faktiskt, mycket härligt med vatten, man blir lite som ett vattendjuur, gillar den känslan.
Ett Vattendjuur!! =) =)
Just d.. precis när jag skulle gå ut till receptionen, precis när jag kommit in i omklädningsrummet för att mitt skåp inte funkade att låsa med mitt armband, så mötte jag Carolina Kluft. Senare inne i simhallen så tränade hon benstyrka bl.a. precis jämte oss. Det blev Björnens underhållning medan jag simmade mina 10 längder för dagen. Efter det så blev de lite basta basta! Men björnen ville hellre basta hemma, eftersom man INTE kan basta tillsammans i hålan. Ingen gemensam bastu de är väl för dåååligt. De har de minsann i Umeå på IKSU. IKSU är grejer för den aktiva, det vill jag lova! det är coolt! Hur som blev jag ju så klart sen ut efter Jag bastat, inte mkt alls, men 5 minuter efter de jag skulle satsa på, då vare inga glada miner. Hungriga Björnar är farliga!
Men sen fick han iaf basta och då var han glaad igen, mätt o belåten och så fick han choklad också, de blir man snäll av o så fick han 5 rätt på hästar och då blev han ännu mer glad, nästan lycklig! ;-P GLad och snäll Björn gillar vi, weehee
OCH...

Sessan och O´Malley är vänner nu!! Kolla!
Tanten Sessan bara: Ja, ja, ja... han är väl helt okej då, kanske. men ändå inte,men okejj.. jaja... suck. Bli Jagad upp för trappan, jag orkar inte honom, men jag måste ändå kika vad han gör hela tiden för jag bor ju här o det är baaara därför jag måste följa efter honom också... ELLRHUUR? Hon gillar honom och de pussas i bland i smyyg ; )

Neej nog för i dag hör ni, Sköt om er och håll er varma i vår "nya" vinterkyla. (Varit -16 här idag)
STOOR
KRAAM : )
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0