Jueves


Anders

Kära Anders hade fått mitt brev, han ringde idag (!), tyvärr när jag låg och slumrade på soffan dock och jag har världens morgonröst om jag bara slumrat till det minsta. Folk brukar tro jag är sjuk eller jättenere när de hör mig så jag svarade inte utan bestämde mig för att ringa upp senare. Han lämnade ett jättegulligt meddelande, han hade blivit jätteglad för mitt lilla brev =) Pratade med honom för en stund sedan nu, ska dit i morgon och bara dricka lite kaffe med honom och prata om allt. Ska bli skönt..

Lördag

på lördag ska vi köra ner skrotbilen å så blir vi kvar ett tag då. Pratat med pappa, vi var välkomna. Ska ju som sagt spela in också, lite redigeringar på "Mistletoe" väntar... åh, hoppas jag inte glömt hur man sjunger nu då ; )


J
Jueves = Torsdag

KRAAM
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0