I går

Ordning och reda men Inget komvux?
Sorterade vi det absolut sista vi hämtade och bara hade slängt in i garderober i gästrummet. Å så fick vi ordning i vårt sovrum i klädesgarderoberna. De garderoberna har nämligen stått öppna tills nu för att röklukten hon hade i sina kläder skulle försvinna och de har de faktiskt gjort! Torkat av med lite lukta-gott också så nu är det i ordning där inne. Vi gick även ut en runda, bort och handlade, skönt att komma ut lite. Björn jobbar ju inte för tillfället, och det verkar inte som om Komvux i Huddinge kommer att gå med på att efter-registrera honom... Väntar på ett sista svar nu. Har frågat en gång, men chansar och frågar en gång till, han typ ber om att han ska kunna börja tills den 1/2 -2010... så nu får vi se vad som händer. Annars är inte starten förren i Mars, i sådana fall ska väl Björnen jobba igen. Då utejobb som det låter, han är inte alls sugen på det, men då finns det väl inte så mkt annat val. pengar pengar pengar You Know.

Mitt Plugg

Pluggade lite adresser i de olika stadsdelarna i går, man ska ju lära sig vilka adresser som tillhör vilka stadsdelar... jag ska fortsätta med det i dag även om det är säkerhet som är första provet. Jag räknar med att hinna det också innan det är dags vilket fall. Känns skönt om man bara kan ta upp varje del och plugga "om" den lite eller vad man säger, liksom bara fräscha upp den innan skrivning. Kul det bara är två veckor kvar till första provet känns som om jag kommer kunna ha bra koll och översikt över allt då. Ska snart börja med internetuppgifterna också, kanske senare i dag redan :)

Inspelning i Växjö

Japp mitt i pluggperioden ska det även spelas in och övas lite sång igen :) Ska bli kul, ska hem snart och vara hemma en vecka och spela in med Kim på kvällarna, så det ska inte vara någon fara att det stör plugget alls. Plugga dagar och sjunga kvällar. Björn kanske jobbar lite hemma nu då eller om han åker hem tidigare och jobbar hos ngn kompis här uppe. Tjänar ju mer i Sthlm men gör också av med mer pengar här i Sthlm än nere i Växjö så.... I don´t know we´ll see.... Jag behöver hur som hjälp att köra ner skrotet till smålandet och han vill följa med också så, det blir nog bra :)

Bakade en kaka och kollade på "The Voice"

Avslutningsvis så bakade Björnen en kladdkaka i går. Vi hann med mycket, lrhur? :) På morgonen vid 06.50 så började jag kolla på "The Voice" också så det var en lång dag. Jag vilade dock några timmar mitt på dan för att orka kvällen. Läste lite innan jag somnade, och var då tröttare än vad jag trodde, kände mig inte så trött, men när jag tappade boken förstod jag att jag iaf var för trött för att läsa. hehe. Himla bra koll på hur trött man är :) Somnade ganska snart efter det. Å efter Björnen somnade jag verkligen och kissen. Nu får vi se vad denna dag har att bjuda på... Hittade mina samlare i går när vi städade, borde gå i genom papperna i den ... hm.. :P

KRAAAM
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0