Gläns gläns

Eyes never lies

Jaa ögon ljuger väl sällan... Björnen blev sjuk. Inte så jättefarligt sjuk, men lite småförkyld, varm, hostig ont i huvudet. Jag har lagat mat åt honom, köpt en tidning o lite godis :) Då blev han lite gladare o nu mår han nog lite bättre tror jag minsann, fast bara lite, men ändå :)


40 min

Själv har jag varit och handlat idag. Tog vinterbilder på vägen dit och pratade med Kim i telefon. Pratade om sommaren. Jag har mailat chefen för Sinus på Öland, där jag sjöng förra sommaren också, gjorde det i går natt. Får se vad som händer nu då, Men det verkade lovande sist jag pratade med honom, tror nog att jag är välkommen tillbaka. Att gå och handla lite och vara ute och ta lite bilder tog ..... just d.... 40 min. Skönt med frisk luft!

Ett brev

I kväll har jag skrivit ett handskrivet brev till min sånglärare. Har så dåligt samvete att jag inte hört av mig till honom. Jag vet att jag inte har ngn plikt att göra det, men jag bryr mig och vet att han gör det om mig, om oss. Så, nu har jag skrivit ett brev till honom som han kommer att få i början av nästa vecka. Förklarat vad som hänt sedan sist och lite mer om jul, vad vi hittat på o sådär. Jag träffade honom sist i mitten av November. Saknar sången jättemycket o han är verkligen en person med stort hjärta som varit så snäll med mig. verkligen.


Nope.

Taxistudierna har jag inte tagit tag i ännu i dag, ska försöka lite innan kvällen är slut... Inte riktigt lust idag, men ska försöka.

KRAAM
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0