Gifts for Mee

Jag fick:
Ölglas, OBH Nordica knivsätt, AndersPetters Besticksätt och 500 Kr av pappa


Av Matilda fick jag 500 Kr Presentkort på H&M, Dior Mascara, Lisa Ekdahls nyaste skiva och en spikmatta och kanske mer? Mitt minne är som mina örhängen jag fått av Björnen tidigare symboliserar, mm ja,  likt en guldfisks. (Spikmattan har jag fortfarande inte testat. Sorry sis! Det kommer, vågar knappt, den verkar så Väldigt vass så moi blir lite rädd för den.)

Av simon fick jag Kings of Leons Album!

Av Björnen fick jag jättefina 18K guldörhängen!! <3

Av Carina fick jag en Tesil och ett vinter-te!

Av Pia och Perra en bok som heter "The Secret".

Av Tom vet jag inte ännu... han glömde den igår när han var här nämligen. Men vi fick ett våffeljärn i inflyttningspresent jag och Björnen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0