Första dagarna

De första dagarna på nya året har vi tagit det ganska lugnt. Träffat nära och kära och bara myst och lagat god mat. Idag hade vi våffeltillställning här med Björnens syskon :) Mycket trevligt och gott! Å så har vi haft filmkväll sen själva, men jag somna visst. Nästa blir att städa i ordning så mkt vi bara kan av alla flyttlådor för Björnen är ledig fram tills torsdag nu! MYSIGT med lite egen tid här hemma bara. Onsdag är trettondagsafton, då får vi se vad som händer, se om vi kan laga extra god kryddig mat då kanske :)

Vi var på SKHLM city och jag fick nya "baksidor" till mina örhänge så nu sitter de hårt som bara den. De satt inte alls fast innan nänligen men nu så.... De är Jättefina o glittrande med en liten fin Safir-sten i mitten. Jag ska lägga ut bild på örhängena jag fick imorgon! Nu, snart läggdags... :)
KRAAM
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0