FEL

Lady Gaga var inte på stödgalan "Hope for Haiti Now" och sjöng, utan Christina Aguilera. Ursäkta mig misstaget, de hade samma frisyr och jag var trött, måste varit det, om jag nu ska försvara mig. Sorry.

Shit vad jag får lust att sjunga in för Haiti, har en text hemma som jag skulle önska mig musik till. Helst ngt jazzigt, ska prata med Kim om det, kanske kan han göra musik till den och så får det bli min låt för de som förlorat, ja det känns säkert som de förlorat heela sitt liv, i Haiti...  ska fråga världens bästa violinist också tror jag ; ) Kanske kan hon göra musik till min text? Jag önskar lite jazzinspirerad musik eller inte, jag vet inte. Totalt öppen för förslag men iaf önskar jag mig mer kreativa musiker!! : )

Kraam
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0