...

Fredagen

de senaste två dagarna har passerat... igår tränade jag sent på fredagskvällen, duschade och sen så gjorde vi varma mackor med ost och köttfärs. Vi kollade innan maten på "På spåret" å även innan maten så var träningen ett faktum, dvs sen middag :)  Jag trampade dagen till ära 5,5 Km i 23km/h på 15 minuter :) Framsteg. Efter träning och mat så  såg vi "Spanarna" eller ja, jag såg den, Björnen somnade då :) Men.... jag väckte honom när den var slut och fick med honom utan några protester till sängen.... bra, men så fort han lagt sig slocknade han som en stock igen...

Lördagen

Lördagen har varit jättemysig för Ester har varit på besök hela dagen :D. Vi var och köpte tavlor som Björn och jag tittat ut på Bolagret. Använde presentcheckarna vi fått av The Höglander Family i presenter. Vi blev jättenöjda med tavlorna men de var svåra att frakta hem i vår lilla Citra. MEN.... vi fick hem dem tsm, och med hjälp av Ester på ett faaaantastiskt kreativt sätt :P Tack Ester för hjälpen :) Å Björnen du vet att du är som alltid fantastisk, kan som sagt inte klara mkt utan dig :)

Lördagskvällen

Under kvällen har det blivit lite tv- dokumentär och film + lite alkohol. Mycket mysig lördag med mkt skratt, vi har väldigt nice tsm Jag och Björnen. I morgon vet jag inte riktigt vad som väntar... Time will tell.... <3

KRAAM
Miizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0